Pregó de Festa Major: Magí Puig
A les 11 del matí, al Saló de Plens de la Casa Consistorial
Format en Belles Arts a Barcelona i al Regne Unit, el pintor Magí Puig (Palou, 1966) és un dels artistes més destacables del panorama pictòric català, amb una projecció internacional més que rellevant: ha exposat en sales de Barcelona, París, Montpeller, Londres o Nova York, entre moltes altres. La seva obra representa sovint escenes de la vida quotidiana, com els mercats, locals primer i després d’arreu del món: Senegal, Turquia, Cuba o Vietnam. També treballa l’estudi de la figura humana i la seva llum, en un escenari obert com les platges o bé en la intimitat de la vida familiar.

Repic de campanes i sirollada amb Diables de BAT
A les 12 del migdia, al Campanar de l'Església Parroquial
El repic de campanes des dels campanars de Tàrrega i els petards des del de l’església parroquial anuncien l'inici de la Festa Major de Maig.

Inauguració exposició 40 anys dels Diables de BAT
A 2/4 d'1 del migdia, a la Sala Marsà
Els Diables BAT de Tàrrega celebren 40 de foc amb una exposició que recorda l’efemèride de l’entitat targarina.

Segona Diada Castellera
Amb les colles Nova Muixeranga d’Algemesí, Castellers de Mollet, Castellers de l’Alt Maresme i la Selva Marítima i Margeners de Guissona

A 2/4 de 6 de la tarda, a la plaça Major
Les colles convidades desplegaran en aquesta Diada la seva tècnica i passió, construint torres humanes que desafien la gravetat i emocionen el públic. Un any més, amb la participació de la Nova Muixeranga d’Algemesí, un dels municipis afectats per la DANA del País Valencià, Tàrrega col·labora en la reconstrucció i alhora en la promoció manteniment del patrimoni cultural dels Països Catalans.

La Nit dels Museus 
A les 7 de la tarda i 8 del vespre, al Museu Tàrrega Urgell
Visita guiada a l’Exposició Viure la mort.
A les 9 de la nit, al Museu Tàrrega Urgell
Concert de Paul Fuster. Entrada lliure.

Arrenca la Festa Major! Sopar popular
A les 9 de la nit, a la plaça de les Nacions sense Estat
Organitza: La Soll
Cal inscripció prèvia.

Concerts: Lurretik, Band The Cool i Dj Sega
A les 10 de la nit, a la plaça de les Nacions sense Estat
Lurretik és un projecte artístic que recupera i reinventa les formes culturals del pirineu. A través de música i dansa, Iván caro i Elías Fernández conviden el públic a retrobar-se amb l’ambient festiu i el patrimoni immaterial.
Band The Cool és el compromís amb la diversió, un espectacle 100% en directe que abraça un ampi repertori musicalperquè ningú quedi indiferent. Band The Cool és el teu nou grup de versions, perquè sap que en cada festa major i en cada revetlla hi ets tu, tinguis l’edat que tinguis i vinguis d’on vinguis.
DJ Sega destaca per la seva capacitat de combinar estils actuals com el reggaeton amb els grans èxits del pop-rock i l’electrolatino de les últimes dècades.